maanantai 8. joulukuuta 2014

Tänään meillä oli liikunta salissa juhlittiin sibeliuksen 149 vuotis-synttäreitä. Siellä oli soittaja jonka isoisän isoisän isoisän veljen kaveri oli janne sibelius. Ruokana oli nakkikastiketta ja perunaa. Tänään oli myös englannin koe.Viimeiseksi MEILLÄ on MUSIIKKIA.

KIRJOITTAJAT: KASPERI,MATIAS, ANTRE MATRE ISO KANTRE VANTRE MANTREE

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti