Tänään meillä oli liikunta salissa juhlittiin sibeliuksen 149 vuotis-synttäreitä. Siellä oli soittaja jonka isoisän isoisän isoisän veljen kaveri oli janne sibelius. Ruokana oli nakkikastiketta ja perunaa. Tänään oli myös englannin koe.Viimeiseksi MEILLÄ on MUSIIKKIA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti