Tänään kertasimme A-ryhmänkin kanssa geometrian käsitteistöä 10monkeys-pelin avulla. Minulle tuli eilen sähköposti, jossa kerrottiin, että saamme jatkaa 10monkeys-pelin käyttöä ensi vuoden kevätlukukauden ajan koulussa klo 7-14. Kiva juttu!
Äidinkielessä kertasimme vähän aakkostamista ja tietotekstin lukutekniikoita. Liikunnassa oli onnistuneet koris- ja lentistunnit. Pelit sujuivat tytöillä tosi hienosti ja innokkaasti. Pojilla oli Kurren mukan ollut myös hauskaa ja kaikki olivat tehneet aktiivisesti harjoituksia. Pojat tekivät sormilyönti, hihalyönti- ja istumaannoustestit. Tytöt tekivät kuntopiirin ja istumaannoustestin.
Viimeisellä tunnilla on geometrian koe palkkiryhmissä.
t:Jenni-ope
Läksyt:
Äidinkieli: Lue ajatuksella s. 55 ja tee teht. 1 (teht. 2 vapaaehtoinen)
Lue yllin kokeeseen alue s. 44-69
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti