torstai 4. joulukuuta 2014

Ja käsi kädessä kuljemme taloon autioon!

Ensimmäisellä tunnilla menimme isoon saliin. Siellä oli tonttujumppa. Sitten palasimme takaisin luokkaan. Sen ensimmäisen tunnin me sitten laulettiin. Lauluja nimeltä: Autiotalo, Sata kesää tuhat yötä, Hämäläisten laulu, Maamme laulua, Sininen ja valkoinen ja Nostetaan lippu salkoon. Sitten meillä oli välitunti. Sitten meillä oli kuvis tunti tai oikeastaan tunnit. Nyt meillä on välkkä. Seuraavaksi meillä on 2 tuntia ja niitten välissä pieni välkkä.





Kirjoittaja: Aleksi K.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti