Tänään meidän luokassa vietettiin vappua. Meidän piti pukeutua johonkin asuun. Ruokana oli kalapullia ja pahaa muusia sitten oli simaa ja munkkia. Me tehtiin äitienpäiväyllätys.
Juliana kirjoiitti vappurunon. Se on tällainen:
Opettaja opettaa lapsia vaan
ei tarvi mennä arestiinkaan!
Opilaat oppiii kaikenlaista
hikisukkia älä haista.
Äidinkielen tunnilla kirjoitetaan.
Yllin tunnilla opiskellaan!
KOHTA on ohi tämä lukuvuosi.
Sitten voidaan laittaa päälle kesäkuosi.
Tämä runon on keksiny kaksi lasta.
Keksimme tämän runon äskön vasta.
NII eli tosiaan läksyt tulee tässä:
Matikka: mökki 39
Yllin koe Maatila-jaksosta maanantaina....
TERVEEEISINN: Frankie & Stein MEOW!
 |
| Opettajana tänään Jack Sparrow |
 |
| Tänään kylvettiin pika-aikataululla yrttien siemeniä. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti