tiistai 1. syyskuuta 2015

MAKEKO

Tänään aloitimme koulun 10.30. Ensimmäisenä meillä oli makeko elikkä koe. Sitten menimme syömään ja oli välkkä. Enään on vain biologiaa ja Äikkää.
















Ruokana oli kalapyöryköitä ja perunamuussia



Läksyt:
tässä on Ruupertti
Image result for hullu hullumpi yläaste ruupertti
Biologia lue sivut 6-9 ja tee s. 7 teht. 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti