Tänään aamulla PITI olla aamunavaus mutta me MYÖHÄSTYIMME sieltä tattaraaa hyvä opettaja! Oli lisää uskontoa moniste. (A) ryhmällä oli matikkaa ja oli KERTOTAULU TESTI (B) ryhmälle tuli englannista läksyksi tehtävä 11 sivulta 35 (lue) tehtävä 15 sivulta 36 ja menaisin kin vielä unohtaa vatupassivihkosta kin tuli läksyä kysele vanhemmilta onko heistä ollut huhuja liikkeellä. Ja nyt mä ja mun kamu joka kirjoitti tätä mun kaa (mutta meni välkälle)taistellaan siitä kumpi kirjoittaa nyt se tuli takas ja sano mähän en luovuta helpolla. JA NYT ME MENNÄÄNKIN MUSAN TUNNILLE JOTENKA MOIDO!! ZAUKKI!!
TERVEISIN LOTTA
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti