tiistai 23. syyskuuta 2014

Kylmä päivä!

Tänään kannustettiin Seminaarin koulun viestijoukkueita Kaurialan stadionilla jäätävässä säässä. 1.- ja 3.luokat voittivat mestaruuden omilla luokkatasoillaan.

Sitä ennen ehdimme kerrata laskujärjestystä ja työstää kirjajulisteita ryhmissä. Puuhakerhossa oli tänään vain kaksi osallistujaa! Se oli hassua! Minna-ope haki oppilaat kentältä engalnnintunnille.

Läksyt:

Matikka (b): Monisteesta kaksi tehtävää
Englannin läksyt kaikille

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti