Tänään kannustettiin Seminaarin koulun viestijoukkueita Kaurialan stadionilla jäätävässä säässä. 1.- ja 3.luokat voittivat mestaruuden omilla luokkatasoillaan.
Sitä ennen ehdimme kerrata laskujärjestystä ja työstää kirjajulisteita ryhmissä. Puuhakerhossa oli tänään vain kaksi osallistujaa! Se oli hassua! Minna-ope haki oppilaat kentältä engalnnintunnille.
Läksyt:
Matikka (b): Monisteesta kaksi tehtävää
Englannin läksyt kaikille
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti