Tänään oli 2h uskontoa. Sitten oli matikankoe. Menimme sitten jälleen kerran syömäään.Ruokana oli perunoita,nakkikastiketta ja salaattia. b ryhmällä oli englantia. a ryhmällä oli matikkaa. a ryhmä teki 10monkeys netti tehtäviä smartilla. Ja nyt me mennäänkin musiikin tunnille.
Läksyt:
Uskonto: lue s. 20-21 ja tee tehtävät 4 ja 5 abc
Lue uskonnon kokeeseen (22.9.) s. 6-21
Matikka (a-ryhmä): Kertaa kertotaulut ja kokeile pelata www.10monkeys.con -osoitteessa saamillasi tunnuksilla, jos ehdit ennen klo 16.00
BY.Juliana ja hänen apulaisensa Reetta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti