torstai 18. syyskuuta 2014

puutyöt ei siis puukässää

Kuviksen tunnilla teimme puita.  Sai tehdä ulkona jos halusi. Teimme fantasiapuun ja oikean puun. Tänään myös haahuilimme (tai no, tytöt haahuili). Sitten Jenni kuulutti että tanssitreenit olisi Seminaarisalissa :)

Sitten harjoitelimme tanssia unicefkävelyä varten ja oaj torilla, johon meitä pyydetiin. Kyllä vanha koirakin oppii uusia temppuja! Hehehe, ei vaiskaa!

Tänään tuli läksyksi:
-matikasta mökki 15. s135
- äidinkielestä  tuli s23 t.2ab

t:åsa ja juliana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti