Kuviksen tunnilla teimme puita. Sai tehdä ulkona jos halusi. Teimme fantasiapuun ja oikean puun. Tänään myös haahuilimme (tai no, tytöt haahuili). Sitten Jenni kuulutti että tanssitreenit olisi Seminaarisalissa :)
Sitten harjoitelimme tanssia unicefkävelyä varten ja oaj torilla, johon meitä pyydetiin. Kyllä vanha koirakin oppii uusia temppuja! Hehehe, ei vaiskaa!
Tänään tuli läksyksi:
-matikasta mökki 15. s135
- äidinkielestä tuli s23 t.2ab
t:åsa ja juliana
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti