Tänään aloitimme unicef-kävelyllä Axl Smith oli siellä. Me tytöt olimme innoissamme. Saatiin nimmarit ja yhteiskuva. Me olimme innokkaita juoksemaan! Puolet esittivät tanssin: Hyvä kiertää!Se meni hyvin. Ruokana oli kanakeittoa ja vispipuuroa.
Huom! Olemme illalla ehkä paikallisuutisissa. Wilmassa on tarkemmat tiedot! :)
Hyvää viikonloppua!
t:Jenni-ope
http://areena.yle.fi/tv/2388075
VastaaPoista