perjantai 19. syyskuuta 2014

unicef-kävely

Tänään aloitimme unicef-kävelyllä Axl Smith oli siellä. Me tytöt olimme innoissamme. Saatiin nimmarit ja yhteiskuva. Me olimme innokkaita juoksemaan! Puolet esittivät tanssin: Hyvä kiertää!Se meni hyvin. Ruokana oli kanakeittoa ja vispipuuroa.


Huom! Olemme illalla ehkä paikallisuutisissa. Wilmassa on tarkemmat tiedot! :)

Hyvää viikonloppua!

t:Jenni-ope

1 kommentti: