Tänään mentiin suoraan kirjastoon paitsi lukuun ottamatta niitä kahta öö propleemaa. Yhdellä pojalla unohtu pyörän avaimet kotiin ja toiselta lähti ketjut kun oltiin ajettu oisko 90 metrii. Lainasimme kirjastosta kirjoja ja lähdimme takaisin koululle pyörillä. Paluumatkalle lähtiessä yksi avain katkesi lukkoon ja pojat hölkkäilivät vuorotellen.
Mutta, onneksi ei satanut! :)
Ruokailun jälkeen tehtiin kirjajulisteita ja eläinesitelmiä.
Läksyt:
matikka: s. 38 loppuun ja mökki 17
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti