keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Elenia areenalla

oltiin elenia areenalla. Pelasimme sählyä,sen jälkeen oli käsipalloa ja vielä lentopalloa.
Ennen pelejä olimme katselu kieroksella. Läksyksi tuli matikasta MÖKKI 11 ja äikästä s. 20 tehtävä 4.

VOLTTImonttu odottaa pehmusteita.

Aitioonkin pääsimme vilkaisemaan.

Näkymä katsomosta

Lisää kuvateksti

Saimme käsipallon luokalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti