maanantai 1. syyskuuta 2014

Maanantai

           Moi!
Tänään on maanantai ja päiväys on 1.9.2014!!!!!Uskonnosta tuli läksyks lue s.15-17,teht 1-4.matikasta tuli läksyks vaan a ryhmälle mökki 10 ja s.23.ja enkusta tuli läksyks vaan b ryhmälle -ex.5.page 23     -ex.18.page 18 vihkoon.ja yllistä tuli läksyks s.21 tehtävä 4 emme nyt valitettavasti voinut pitää musiikin tuntia koska Jenniltä lähti ääni melkein kokonaan.ruokana oli omenapossuu  ja perunaa ja salattii.keskiviikkona on retki elenia-areenalle ja b-ryhmä tulee kouluun myös klo 8.30.

t:Iso Iida ja pikku Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti