maanantai 22. syyskuuta 2014

Poliisit ja opettajat on the road


Tänään oli jälleen kerran paljon tapahtumia. Aamulla uskonnonkokeen jälkeen olimme Liikenneturvallisuusviikonpäivän- avauksessa.

Poliisit olivat kertomassa meille mitä pyörässä on hyvä olla ja kuinka kypärä suojaa päätä. Kertasimme pihalla liikennemerkkejäkin.

Yhdeksi suuntasimme Hämeenlinnan torille, jossa Aapiskukko jo odotteli meitä OAJ on the road -tapahtuman alkaessa. Esitimme torilla "Hyvä kiertään"-esityksen, joka huipentui tosi hienoihin pyramideihin. Ne onnistuivt ensimmäistä kertaa ilman säätöä. :)

Oli kiva nähdä kuinka oppilaat olivat iloisia ja reippaita lavalla, vaikka opettaja vähän sekoilikin. Saimme kiitokseksi mehua ja pullaa. Ilma oli todella viileä, joten paluumatkalla takitta lähteneet oppilaat olivat kylmissään. Onneksi porukasta löytyi herrasmiehiä, jotka lainasivat tuulitakkejaan hetkeksi. Nyt on syksy!

Läksyt:

Uskonto: lue s. 24-25 ja tee teht. 1,2 ja 3 vihkoon.
Matikka (a-ryhmä): Tee monisteesta kaksi valitsemaasi tehtävää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti