tiistai 30. syyskuuta 2014

Makkaramainoksia ja ryhmätöitä

HEI!!!!!!!!! tänään b ryhmällä oli KERTOTAULUTESTI!!!!!!!se ei ollut kovin vaikea (minun mielipiteeni) tänään oli ruokana hernekeittoa, pehmeä leipä (joka oli oikeastikkin todella pehmeä!)
ja myös VIHREÄ omena. Tänään oli myös PALKKITUNTI:b me (mä ja mun kamut)pidettiin puuhakerhoa joka on siis kerho jota pidämme kakkosluokkalaisille siellä tehdään kaiken laista kivaa!
                                                                            
                                                              
Kotitehtävät:

Matikka (b): s.41 ja mökki 18
Äidinkieli: palkkimoniste
Englannin läksy

T:Noa ja Lotta!:o



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti