ja myös VIHREÄ omena. Tänään oli myös PALKKITUNTI:b me (mä ja mun kamut)pidettiin puuhakerhoa joka on siis kerho jota pidämme kakkosluokkalaisille siellä tehdään kaiken laista kivaa!

Kotitehtävät:
Matikka (b): s.41 ja mökki 18
Äidinkieli: palkkimoniste
Englannin läksy
T:Noa ja Lotta!:o
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti