maanantai 22. syyskuuta 2014

Linkki Unicef-kävelyn videoon ja Liikenneturvallisuusvideoon

Seminaarin koulu ja oppilaat ovat päässet esille Ylen paikallisuutisissa viime perjantaina ja maanantaina.
Tässä linkki Unicef-kävelyvideoon sekä videoon, joka kuvattiin liikenneturvallisuusviikon aluksi. Siinä 5c:n oppilaat kertovat älypuhelimen ja pyöräilyn yhdistämisen vaaroista.


http://areena.yle.fi/tv/2389634/#/play


http://yle.fi/uutiset/sadat_koululaiset_kavelivat_rahaa_unicefille_hameenlinnassa__video/7482058



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti