tiistai 9. syyskuuta 2014

tiistai 9.9.

Tänään me tultiin kouluun 9.20 ensimmäisellä tunnilla meidän piti lukee omaa valittua kirjaa. kaikki saman kirjan valitsiat menivät omiin ryhmiin. no mutta seuraavaksi oli ylliä. yllissä jenni jako meille laput jossa luki joku eläin. me mentiin ryhmiin. jenni kertoi että meidän piti tehä niissä ryhmissä PowerPoint-esitys.

Kotitehtävät:

ÄI: Lue oma kirja loppuun ja tee lukupassin tehtävät
YLLI: Etsi tietoa ryhmätyön aiheena olevasta eläimestä (esim. netistä tai tietokirjasta). Kirjoita tietoja ylös ja laita lähde.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti