perjantai 26. syyskuuta 2014

Open synttäripäivänaatto

Hei!

Tänään ehdittiin ihan vähän juhlia synttäreitä pyyhkeiden ompelemisen ja tietsikkatunnin välissä. 4e:n oppilaat ja opettaja kävivät tekemässä yllätysonnitteluvisiitin. Käytiin ruokailemassa normaalia aikaisemmin ja syötiin mehujäät. Kuunneltiin Hppy Birthday (Katy Perry) ja Happy (Pharrell Williams). Oppilaat kirjoitteli kortteja ja synttärionnitteluja taululle. Minulle tehtiin myös pari pyramidia sekä kunniakuja. Olipa kivaa!

Läksyäkin ehdin antaa:

Matikka: s. 40 tehtävät 1 ja 2. Harjoittele kaikki kertotaulut ulkoa ensi matikantunnille

Halasin kaikkia.
Hyvää viikonloppua!

p.s. Olemme neljän tähden päässä palkintotunnista

Viisi valmista näppipyyhettä




Synttärikortti

Mitähän siistijä sanoo tästä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti