torstai 4. syyskuuta 2014

torstai

Tänään aloitimme kuvikksella. teimme puu maalauksia ja piirustuksia ulkona.sitten menimme ruokailuun ruokana oli pinaati lettuja peruna salaatia ja puolukka hilloa
:)kirjoitanut Eemu karlberg

Läksyt:

äidinkieli: moniste (lause) teht. 1 ja tuo keskiviikoksi kouluun 2-3 pientä (käteen mahtuvaa) esinettä, jotka kertovat sinusta jotain ja/tai ovat sinulle tärkeitä

Matikka: mökki 12
Ylli: s. 24-25 lue ja tee puumoniste loppuun


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti