tiistai 22. syyskuuta 2015

Tiistain touhut

Tänään ekalla tunnilla  eillä oli äikän koe. Meillä oli ruokana pinaattilättyjä , perunasalaattia ja tomaatti kuutiota. Ruokailun jälkeen oli matikkaa . matikassa meillä oli allekkain jakolaskua. Sitten oli välkkä. Välkän jälkeen meillä oli kuvista. . kuviksessa me tutkitiin mainoksia ja tehtiin mainos julisteet pimeän kaupan iltaan

MATIKANKOE 29.9.15

                                       Läksyt:
Matikka: Jakaminen allekkain , moniste loppuun 
Ei muuta läksyä



                                 T: Nea,Reetta,Juliana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti