maanantai 14. syyskuuta 2015

maanantai härdellit

Tämän päivän aloitimme B-ryhmän äidinkieltä. Sitten A-ryhmä tuli kouluun ja meillä oli koko luokan matikka. sitten meillä oli jälleen kerran historiaa. Katsoimme historian tunnilla Olipa kerran ihminen-ohjelmaa. Ja sitten oli vähäsen aikaa äidinkieltä. Menimme syömään perunaa ja jotain possukastiketta Ruokailun jälkeen menimme välkälle. Välkkä loppui 12.45 ja A-ryhmä meni puukässään. Taas B-ryhmä meni tekstiilikässään. Koulumme loppui 14.15!! B-ryhmällä ei ollut englantia.






LÄKSYT: 
Äidinkieli B-ryhmä Lintumoniste

 Matikasta moniste loppuun (allekkain kertolaskut)

 Historia LUE s. 42-43 teht. 1, 3 ja 5




By.Reetta & Juliana :)

Virkattuja kippoja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti