perjantai 18. syyskuuta 2015

moro moro

Tämä päivä koostui erittäin sateisesta ja pitämättömästä liikuntatunnista, FYKE:stä ja kahdesta äidinkielen tunnista. Eli kun tulimme kouluun meillä oli FYKE:ä jossa tutkimme erilaisia kivennäismaalajeja eli moreenia, hiekkaa, soraa ja hietaa. Sitten oli äidinkielen lukupalkki eli kaikki Seminaarinkoulun 5-luokat olivat lukemassa kirjoja eri ryhmissä. Sitten lähdimme Kaurialan kentälle ja meillä piti olla yleisurheilua/juoksua, mutta koska satoi emme voineet pitää liikuntaa joten lähdimme koululle takaisin. Sitten katsoimme liikuntatunnin sijaan piirrettyä historiasta. Sitten menimme ruokailuun jossa oli makaronilaatikkoa:). Seuraavaksi on äidinkieltä, mutta vain A-ryhmällä.  HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!!!



LÄKSYT:
FYKE lue s.12-13 teht 1-3
ÄI lue kirjasta sovittu määrä
ÄI (a-ryhmä) ?????


T: Jennin apulaisjärjestäjätontut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti