maanantai 7. syyskuuta 2015

Sateinen valokuvauspäivä

Tänään satoi aamusta iltapäivään kaatamalla. Välitunnit sai olla sisällä opettajan kanssa, jos halusi, eikä kukaan tainnut mennä ulos. Koitimme siis vähän varjella valokuvausvaatetusta (ja ehkä kampauksiakin :)). Kuviksessa oli tarkoitus mennä ulos taiteilemaan, mutta ope siirsi kuviksen huomiselle. Tänään pidettiin siis tiistain äidinkielen ja matikan tunnit jo pois alta. Äidinkielessä harjoiteltiin kappalejakoa.

Läksyt:

Matikka s. 34-35 loppuun ja s. 36 Kt.1-2
Enkun läksyt (a-ryhmälle)

Välkkätanssit sadesäällä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti