Tämän päivän aloitimme historialla ja muutamat olivat välkkärikoulutuksessa klo 8.15-9.15. Sitten oli uskontoa sen jälkeen oli biologiaa, enkkua A-ryhmällä ja samaan aikaan B-ryhmällä oli äidinkieltä. Seuraavaksi välkän jälkeen on koko luokalla äikkää ja sitten on musiikkia.
Läksyt: BG moniste kasveista
ÄI: (B-ryhmä) moniste loppuun ja harjoituskokeesta teht 1-2
UE: lue s.8-9 ja tee sarjakuva luomiskertomuksesta loppuun
HI: s.23-25 lue ja aikakausi ryhmätyö loppuun.
T: järjestäjien apulainen
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti