perjantai 11. syyskuuta 2015

HOPI HOPI HOP

Tänään perjantaina oli FYKE:ä jossa opiskelimme maaperiin liittyviä asioita. Sitten oli matikkaa jossa harjoittelimme allekkain kertomista. Sitten lähdimme Kaurialan kentälle jossa oli yleisurheilua eli pituus- ja korkeushyppyä sekä keihäänheittoa ja 600metrin juoksua. Kun olimme saapuneet takaisin koululle niin menimme ruokailemaan ja sitten on A-ryhmän äidinkieli. HAUSKAA VIIKONLOPPUA! :)

T.LOTTA


Läksyt:
Fyke: lue kpl 3 Maalajeista ja tee teht. 1-2 vihkoon
Ma: Allekkain kertominen Kotitehtävälaatikko Kt.1-2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti