Tänään tulimme kouluun 8.30 lähdimme heti kaurialankentälle. Sää ei ollut oikein hyvä. Kun pääsimme perille menimme katsomoon. 4-6lk juoksukisat olivat ekana. Juoksimme myös 60m. Ja aikaa otimme :) Tulimme sitten kouluun syömään eväitä. Välkkä oli 12.15-12.45 Välkän jälkeen teimme Oppilastiimit. Menimme sitten Musiikintunnille. Suunniteltiin myös nälkäpäivä juttua. Tänään oli muunmuassa märkäpäivä xD
EI LÄKSYÄ!! :) Kirjoittaja:Juliana!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti