torstai 24. syyskuuta 2015

Mainoksia


Tiistaina teimme mainoksia Pimeän kaupan iltaa varten ja keskiviikkona jatkoimme niitä vielä. Keksiviikkona oli sukkulaviestikisa, jossa 2.- ja 4.luokat voittivat koulujen välisen mestaruuden.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti