torstai 3. syyskuuta 2015

LÄKSYT 3.9.

Tänään päästiin ekaa kertaa tutkivan oppimisen luokkaan. Tutkimusten tekeminen sujui vitosilta tosi hyvin ja turvallisuussäännötkin olivat hallussa. :)

Historia s. 25 tehtävät 1-3 ja vapaaehtoisena teht. 4-5
Matikka: s. 32 Kt. 1-2

Teetutkimusta TOY-luokassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti