TÄNÄÄN ME IHMISET OLIMME KOULUSSA. SEURAAVAKSI ON HIPSUN HAPSUN HAUSKAN HUPSU SANAKOE ENGLANNISTA.SITTEN OLI RUOKAILU JA SÖIMME KANAPIHVEJÄ JA PERUNAMUUSIAA. MYÖPS OLI BIOLOGIAA JA MATI8KKAAA!!! KIITOA HEIPPPAAA!!!!!!2222 MYÖS OLIN JOKU RAHA KERÄYS PÄiVÄ!
L'ÄKSYT:
MATIKKA S.46-47 TEHT 1-2 KOTITEHTÄVÄT 1-2
BIOLOGIA ELINTARVIKETUTKIMUS
ENKKU ??????

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti