maanantai 28. syyskuuta 2015

KARKKII

Tänään ensimäisellä tunnilla meillä oli matikkaa B-ryhmällä.

Sitten oli toisella tunnilla oli B-ryhmällä enkkua ja A-ryhmällä enkkua.Sitten oli kaksi tuntia historiaa.
Enään oli vain käsitöitä. Ruokana oli nakkikastiketta ja makaroonia. Sitten me söimme Jennin karkit.


Läksyt:

HISTORIA:  44-49 KAIKKI TEHTÄVÄT

MATIKKA:  60-61 kaksi tehtävää oman valinnan mukaan vihrältä, keltaiselta tai punaiselta alueelta


Niin ja sellainen kiva uutinen tuli, että voitettiin Omin voimin kouluun-kampanja! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti