Tänään ensimäisellä tunnilla meillä oli matikkaa B-ryhmällä.
Sitten oli toisella tunnilla oli B-ryhmällä enkkua ja A-ryhmällä enkkua.Sitten oli kaksi tuntia historiaa.
Enään oli vain käsitöitä. Ruokana oli nakkikastiketta ja makaroonia. Sitten me söimme Jennin karkit.
Läksyt:
HISTORIA: 44-49 KAIKKI TEHTÄVÄT

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti