tiistai 15. syyskuuta 2015

15.9.15

Tänään tulimme 10.30 kouluun, jolloin oli äikkää. Äikästä tuli läksyks s.20-21. t1 Tokalla tunnilla oli matikkaa. matikasta tuli läksyksi s 42-43aukeema loppuun ja kt sivulta 44. ruokana oli kala vuokaa ja perunoita. kohta alkaa kuvispalkki. kuvispalkin jälkeen loppuu koulu.

tekiät: matias ja kaj 

Sivupalkissa lisää kuvistunnin hienoja tuotoksia t:Jenni





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti