tiistai 8. syyskuuta 2015

koulu päivä

tänään Martti kävi 10.30 luokassamme, sen jälkeen meillä oli biologiaa, sitten mentiin syömään ruokaa. Ruokana oli broileri kastiketta ja peruna muussia. Sen jälkeen meillä oli välkkä ja kuvista.

LÄKSYT: BG sivu 12-13lue t. 1-3

kirjottanut: Aleksi.v ja Andre





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti