tiistai 26. marraskuuta 2013

26.11.TI

Aamulla me tehtiin matikan monistetta.sen jälkeen oli äikää! Sen jälkeen mentiin syömään.
ruokana oli lihaperunasoselaatikkoa.Ruoan jälkeen jälkeen matikassa pelattiin
ja enkussa tehtiiin paljon kaikkea.!



kirjoittanut :Eero :):)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti