Tänään olimme uimassa uimme sujuvasti kaikilla oli kivaa olimme terapia altaassa ja liukumäessä.
Tänään oli ruuaksi: puuroa ja salaattia jossa oli eri juustoja. Tänään oli myös matikkaa ja B-ryhmällä oli enkkua. Tänään on myös musaa. Ja saimme myös unohdus laput!!
T: Siiri ja Noa :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti