tiistai 5. marraskuuta 2013

Uintia koulun kanssa

Tänään olimme uimassa uimme sujuvasti kaikilla oli kivaa olimme terapia altaassa ja liukumäessä.
Tänään oli ruuaksi: puuroa ja salaattia jossa oli eri juustoja. Tänään oli myös matikkaa ja B-ryhmällä oli enkkua. Tänään on myös musaa. Ja saimme myös unohdus laput!!

T: Siiri ja Noa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti