keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Kaikenlaista kivaa

Tänään oli jonkun huhupuheen mukaan ehkä kivoin päivä koskaan. Johtuiko se ehkä matikan kokeesta ja käsialaläksyistä vai ehkä sademetsäisestä kuvisprojektista vai ompelukonetreenistä vai askarteluillasta? En osaa sanoa. Kiitos kaikille, jotka pääsitte askartelemaan. Oli mukavaa! Joulutorilla ensi keskiviikkona laitetaan tuotokset myyntiin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti