perjantai 1. marraskuuta 2013

Löytöretket

 Löytöretkiprojektimme alkoi sateisissa merkeissä. Kokoonnuimme koulun pihalle, josta löytöretkeilijäryhmät suuntasivat kohti uusia ja ihmeellisiä seikkailuja eri mantereilla. 3c:n James Cookit purjehtivat tänään Aasiaan, jossa oli kuulemma kirjoitettu kiinalaisilla kirjainmerkeillä erilaisia sanoja.

3K-ryhmä eli Kristoffer Kolumbukset (sekaryhmä kaikista kolmosista) vieraili tänään luonani Etelä-Amerikassa. Matkustimme Amazonin rannalle sademetsään. Vierailun tuloksena syntyi värikkäitä ja sademetsämäisiä vesiväritöitä.

Kun oppilaat olivat lähteneet kotiin, luin heidän eilisiä kirjoitelmiaan. Moni oli vielä kesken, mutta kirjoitelmat olivat tosi hauskoja ja ainakin aloitukset olivat onnistuneita!

Kiva juttu!

Sateisin viikonlopputerveisin:

Jenni
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti