Tänään oli uskonnon koe sen jälkeen me tehtiin joulukalenteri ylllätyksiä.
Sitten teimme otsikoita äidinkielen tunnilla.Sitten oli liikka tunti säbähallilla
me oltiin siellä 3d luokan kanssa me pelattiin tyttöjen ja poikien peliä.
Ruokana oli nakkikastiketta.
Kirjoittaneet:Aleksiv. ja Eero :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti