Tänään pyöräilin muutaman oppilaan kanssa hallille puoli yhdeksäksi. Jukka ja Anu olivatkin jo valmiiksi pukuhuoneissa, joten altaille päästiin pian. Olimme jakaneet porukan neljään eri ryhmään, joista kaksi oli terapia-altaalla, yksi aikuisten altaalla ja yksi lasten altaalla. Olin itse lasten altaalla aluksi ja minusta näytti siltä, että kaikki osaavat kyllä uida, kunhan uskallusta vaan riittää.
Uintitekniikat ovat siis hallussa suhteellisen hyvin, mutta syvempi allas kauhistuttaa vielä muutamia ja sen vuoksi uimalaudat ovat avuksi terpia-altaalla. Uimista kannattaakin harjoitella vapaa-ajalla niin, että yrittää uida pidempiäkin matkoja pysähtymättä vaikka kaiteen vieressä. Aikuisten altaan ryhmä taisi mennä Jukan kanssa kokonaisuudessaan lopuksi hyppyaltaalle hyppimään. Sielläkin ryhmässä oli tapahtunut uusia uskallusennätyksiä.
Luokassa kerrattiin vielä viimeiset kertolaskukertaukset. Huomenna sitten katsotaan kuinka oppi on mennyt perille. Pidän peukkuja!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti