Tänään pelattiin B-ryhmän kanssa "Mitä tiedät minun esineestäni?"-peliä ja kahta erilaista lausekisailua. Enkun tunnilla oli E-osan poistumisharjoitus, joten 3c:n oppilaat joutuivat tai saivat harjoitella poistumisen myös enkun luokasta. Tämä on tietysti ihan hyvä juttu, koska 3c:llä on musiikin ja enkun tunnit E-osan kolmannessa kerroksessa ja sieltä on aika pitkä matka alas.
Poistumisharjoituksen vuoksi enkun lausekoe tehtiin aika vauhdikkaasti ja läksyt ovat nyt blogissa näkyvillä. Suurin osa oppilaista merkkasi ne omassa luokassa välkän jälkeen tai päivän päätteeksi enkun kirjoihin tai vihkoon.
Kolumbusryhmä matkusti tänään Pohjois-Amerikkaan, jossa oli tutustuttu baseballiin ja footballiin ynnä muihin urheilulajeihin. Lajeja oli myös vähän kokeiltu salissa. 3c:n loput oppilaat siirtyivät seikkailemaan etelämantereelle, jossa piirrettiin vähän karttaa ja tutustuttiin jäätikköön ja sen asukkaisiin.
Itselläni oli Etelä-Amerikassa kylässä 3b. Riina-opiskelija teki meille ala-aulaan upean sademetsätaustan, johon oppilaiden työt laitetaan esille. Kiitimme Riinaa tänään tekemällä hänelle kunniakujan ja lausumalla yhteen ääneen isot kiitokset!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti