Olimme sählyhallilla kaikilla näytti olevan kivaa. Pelasimme niin että oli kengälliset ja kengättömät erikseen, että ei tulisi varpaille tallaamisia ja lyöntejä. Uskonnon tunnilla miettittiin,miten Joosef sai perheensä takaisin.Äidinkielen tunnilla mietittiin, että mihin järjestykseen tarinan vaiheet menevät.
Tänään oli ruokana makaronilaatikkoa ja porkkanaraastetta. Yksinkertaisesti... oli kiva päivä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti