Tänään oli puolikkaalla ryhmällä enkkua ja b ryhmällä oli matikkaa. Jenni piti
PÄÄSSÄ LASKU KOKEEN!!!!! Mahtavaa eikö olekkin??... Kaikki vastasivat: EI PÄÄSSÄ LASKU KOE! Tänään oli ruokana: kana kastiketta, riisiä ja salaattia. musiikin tunnilla opiskelija Riina soitti pienoa hän soitti laulun hipihiljaa. Tänään oli kuvista kuviksessa teemme animaatio elokuvat ja piirroksia. Tänään tulee olemaan myös käsityötä b ryhmä tekee Jukan kanssa pannun alusia ja a ryhmä tekee kännykkä pusseja ja käsityö kansioita! Kirjoittaneet: Lotta ja Noa :)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti