Tänään oli jostain syystä hieman levotonta porukkaa koulussa. Välituntien jälkeen oppilaat olivat myös erittäin märkiä ja aika kuraisia, koska koulun piha on jälleen kuin suuri vesilätäkkö. Kehotin oppilaita välttelemään lätäkköpaikkoja, mutta siitä huolimatta monella oli sukat märkänä 12-välkän jälkeen.
Meille tuli täksi viikoksi tet-opiskelija Riina Kaurialan koulusta. Riina auttelee minua ja oppilaita kouluhommissa. Uskonnon, matikan ja äidinkielen perustuntien lisäksi meillä oli omatoimiset tunnit, joiden aikana tehtiin keskeneräisiä töitä. Movie Maker- ohjelma aiheutti harmaita hiuksia, koska se jäi jumiin jokaisella ryhmällä ainakin kerran ja tallennetut muutokset menetettiin. Tavoitteena on saada elokuvat ensi keskiviikkona Panu-Ilarin avustuksella valmiiksi. Kun ohjelma takkuaa, niin projektikin jää kesken tai viivästyy.
Tänään B-ryhmän oppilaat veivät englannin kirjat Minnan luokkaan jo valmiiksi, jotta huomenna päästään ruokailusta suoraan siirtymään enkun tunnille.
Huomenna siis uintia ja lähtö klo 9.00.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti