torstai 21. marraskuuta 2013

Pussijalkojen seikkailut

Nyt voi kai sanoa, että "olipa koiranilma"! Tänään kävelimme kirjastolle räntäsateessa ja sohjossa. Lähes kaikilla oli sukat läpimärkinä ja tunnelma oli vähintäänkin kireä... Onneksi kirjavinkkaus oli pehmeiden tyynyjen täyttämässä keitaassa. Olimme siis kirjastolla paljain varpain. Paluumatkalle vuorasin oppilaiden, ja omat, jalkani pakastuspusseilla. Helpotti. Kumma kyllä, käsityötunnilla oli melkein flow-tila: ompelukoneet hurisivat ja hommat sujuivat.

Paljasjalkaiset kirjastonkävijät kuvassa. Arvaa kuka on ope.

Kaikki patterit eivät olleet päällä, mutta kaikkien patterien päällä oli jotain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti