tiistai 19. marraskuuta 2013

Matikkaa!

Tänään oli matikkaa ja  harjottelimme laskemaan erinlaisia piirejä.Tänään oli ruokana: pehmeää leipää,kalakeittoa ja omenaa. Maalasimme tänään ja harjoittelimme erinlaisia viheitä värejä. Huomenna on yllin koe ja joulutori. Muista myös että perjantaina on englannin sana koe.

Kirjoittanut: Noa ja Juliana!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti