Tänään oli matikkaa ja harjottelimme laskemaan erinlaisia piirejä.Tänään oli ruokana: pehmeää leipää,kalakeittoa ja omenaa. Maalasimme tänään ja harjoittelimme erinlaisia viheitä värejä. Huomenna on yllin koe ja joulutori. Muista myös että perjantaina on englannin sana koe.
Kirjoittanut: Noa ja Juliana!:)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti