Tänään oli ruokana IHANAA TORTILLAA!!! yllin koe oli aika vaikea varsinkin ykkös tehtävä,
!!oli siistiä kun oli välkkä.
TAPAHTUMIA:
joulu tori,tule mukaan!!
retki kirjastoon kävellen 21.11.
uskonnon koe ma 25.11. s.18-37 muista harjoitella!!!!!!!!!!!
HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA!!
kirjoittanut:Lotta ja Juliana3c
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti