keskiviikko 20. marraskuuta 2013

happy kids!!

Tänään oli ruokana IHANAA TORTILLAA!!!  yllin koe oli aika vaikea varsinkin ykkös tehtävä,
!!oli siistiä kun oli välkkä.






TAPAHTUMIA:
joulu tori,tule mukaan!!



retki kirjastoon kävellen 21.11.
uskonnon koe ma 25.11. s.18-37 muista harjoitella!!!!!!!!!!!


HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA!!

kirjoittanut:Lotta ja Juliana3c

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti