Tänään me puhuttiin Moosekseksesta. Meillä oli kiva matikan tunti.Meillä oli myös kiva liikunta tunti. Tytöillä oli koripalloa ja pojilla oli sählyä. IHANAA ETTÄ LUNTA ON SATANUT! Luettiiin nalle kirjaa sivua 18.On kivaa kun pääsemme aikaisemmin keskiviikkona.
Nauru kerho Nea ja Iida
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti