maanantai 13. tammikuuta 2014

13.1. maanantai

Tänään me puhuttiin Moosekseksesta. Meillä oli kiva matikan tunti.Meillä oli myös kiva liikunta tunti. Tytöillä oli koripalloa ja pojilla oli sählyä. IHANAA ETTÄ LUNTA ON SATANUT! Luettiiin nalle kirjaa sivua 18.On kivaa kun pääsemme  aikaisemmin keskiviikkona.




            Nauru kerho Nea ja Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti