Muutamissa kodeissa on varmaan saatukin kunniavieras yökylään . Luokkaan tupsahti itsenäisyyspäivän jälkeen Nalle, joka yöpyy oppilaiden kodeissa vuorollaan. Mukana kulkee päiväkirja, johon piirretään ja kirjoitetaan Nallen päivästä perheen luona. Myös valokuvan voi lähettää opelle sähköpostissa tai puhelimella tai tulostaa itse kotona. Nalle on ollut haluttu yövieras ja tarinat ovat olleet tosi kivoja ja hauskoja! Kiitos siitä kaikille huolehtijoille!
Tässä Nalle on itsenäisyyspäivänä Jennin luona.
Koulun alettua tapahtui ihmeellinen juttu. Eräs oppilas toi kouluun kirjan, jossa on 365 päivää nallen elämää! Mikä sattuma! Nyt järjestäjät ovat aamuisin kalenterin katsomisen jälkeen lukeneet ääneen tätä kirjaa. Kirjassa seikkailee Nuutti-nalle, joka on lähtenyt etsimään jotain. Huomasimme, että Nuutti löytää nallen nimeltä Pepe ja se on aivan meidän Nallemme näköinen.... Nyt siis aloimme epäillä, että Nallemme nimi on Pepe. Jännittävää... Mietimme myös voisimmeko saada tai tehdä Nallelle vaatteita nyt kun ilmakin alkaa viilentyä. Saa nähdä mitä seuraavaksi tapahtuu!
![]() |
| Tässä kirjassa seikkailevat nallet Nuutti, Pepe ja Tomi.
|

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti