Aamulla meillä oli musiikkia. Musiikissa me katsoimme meidän uutta lukujärjestystä ja kuunneltiin
laulua nimeltä on hauska harrastaa kaikkien mielestä se oli hyvä laulu. Musiikin tunnin jälkeen
A:ryhmällä oli enkkua B:ryhmällä oli matikkaa.Äsken meillä oli välitunti nyt meillä alkaa yllin ryhmätyöt.
Kirjoitti: Kasperi ja Andre
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti