torstai 9. tammikuuta 2014

9.1.2014

Aamulla meillä oli musiikkia. Musiikissa me katsoimme meidän uutta lukujärjestystä ja kuunneltiin
laulua nimeltä on hauska harrastaa kaikkien mielestä se oli hyvä laulu. Musiikin tunnin jälkeen
A:ryhmällä oli enkkua B:ryhmällä oli matikkaa.Äsken meillä oli välitunti nyt meillä alkaa yllin ryhmätyöt.

Kirjoitti: Kasperi ja Andre

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti