torstai 23. tammikuuta 2014

Uudet järjestäjäparit, esitelmiä ja hyvä mieli

 Tänään teimme uudet järjestäjä parit. Oli kiva päivä ja ruoka oli hyvää . Ruokana oli jauheliha keittoa. A-ryhmä meni Enkun tunnille ja B-ryhmä Matikan tunnille.

t: järjestäjät

Ope jatkaa tästä vielä:

Oli tosi hieno päivä. Seurailin välkällä keinupolttispeliä ja muutamia tiukkoja tilanteita oli aluillaan, mutta ne selvitettiin kuitenkin suht rauhanomaisesti (ehkä siksi, että olin lähistöllä). Lapset laativat leikkeihinsä niin monimutkaisia sääntöjä, että niiden noudattamisesta tulee riitaa. No, tänään ainakin kuulin sellaisia kommennttejakin kun "Antaa nyt olla, ettei tuu riitaa." "Mä voin olla, ettei tarvii tapella." :)

Yllin tunnilla oppilaat näyttivät parasta osaamistaan esitellessään villieläintöitään. Esiintymisessä on tapahtunut paljon kehitystä viime vuoteen verrattuna. Myös olennaisia tietoja oli osattu poimia entistä paremmin.

Käsityön tunnillakin pääsin vielä kehumaan oppilaita, kun sovimme, että puolen tunnin hiljaisuuden jälkeen voimme kuunnella työskentelyn taustalla 15 minuuttia musiikkia. Hiljaisuus tuotti tulosta ja ehdimme virkatessa kuunnella viisi biisiä Ipanapa Räp-cd:ltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti