keskiviikko 15. tammikuuta 2014

kohelluksen päivä

Tänään Jenni selvitti välituntiriitoja. Välkkäpeleissä oli tullut kärhämää aika paljonKäytiin kertolaskua allekain.Oli hyvää ruokaa ja omenaa.  Ja  tutkittiin eläimiä.  kiva päästään puoli kolme. On kiva että tulee vähän läksyä. Aika lyhyt kirjoitus eikö olekkin?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti